Veelgestelde vragen (FAQ) SENHO
Welkom bij onze FAQ, die al uw veelgestelde vragen beantwoordt en een stressvrije bezorgervaring garandeert! Bij SENHO begrijpen we hoe belangrijk het is om uw meubels op tijd en in perfecte staat te ontvangen. Ontdek alles wat u moet weten over levertijden, het volgen van uw bestelling en nog veel meer. Ons doel is om u alle informatie te geven die u nodig heeft om uw winkelervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen. Bekijk onze FAQ om de antwoorden te vinden die u zoekt en neem gerust contact met ons op via customerservice@senho.fr als u verdere hulp nodig heeft.
1. Levering
V1: Wat zijn de verschillende leveringsmethoden?
Om aan uw behoeften te voldoen, bieden wij drie leveringsmethoden aan:
- ECO-levering: levering aan de voet van uw gebouw of aan de poort van een huis,
- STANDAARDlevering: levering aan het eindgebruiksdeel.
Onze tarieven worden berekend volgens een progressief prijsschema, gebaseerd op het totale orderbedrag.
V2: Leveren jullie in heel Frankrijk?
Ja, we bezorgen onze meubels in heel Frankrijk. De levertijden kunnen variëren afhankelijk van uw locatie en het type meubel dat u bestelt.
V3: Wat is de levertijd?
De levertijd staat aangegeven op elke productpagina, maar dit is een schatting. Over het algemeen duurt de levering 3 tot 10 werkdagen, afhankelijk van de vervoerder, de afstand en uw beschikbaarheid voor de bezorgafspraak.
V4: Hoe kan ik mijn levering volgen?
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestigings-sms om een bezorgafspraak in te plannen op de website van de koerier. U ontvangt ook nog een sms ter bevestiging van de afspraak met uw orderreferentienummer, dat begint met "SENHO-". De koerier neemt telefonisch contact met u op en u ontvangt tevens een trackinglink.
V5: Wie verzorgt de bezorging?
Onze leveringen worden beheerd door de operator VENTE-UNIQUE LOGISTICS AMB, die gebruikmaakt van verschillende transporteurs die gespecialiseerd zijn in meubelproducten, die over het algemeen zwaar en omvangrijk zijn.
V6: Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levertijd is afhankelijk van de verzendtijd, die bij de levertijd wordt opgeteld. Deze tijden kunnen variëren afhankelijk van onze vervoerders.
V7: Kan ik het afleveradres wijzigen nadat de bestelling is geplaatst?
Als u het afleveradres wilt wijzigen nadat u uw bestelling heeft geplaatst, neem dan contact met ons op via serviceclient@senho.fr. Vermeld daarbij uw voor- en achternaam, het referentienummer van uw bestelling en natuurlijk uw nieuwe afleveradres. We doen ons best om deze wijziging door te voeren, maar dit is afhankelijk van de fase van de orderverwerking.
V8: Wat moet ik doen als ik mijn bestelling ontvang?
Wij raden u aan om bij ontvangst het aantal pakketten en de staat ervan zorgvuldig te controleren. Als u schade of problemen constateert, maak dan een voorbehoud en weiger de bestelling indien nodig.
Vraag
Schrijf content waarin u antwoord geeft op veelgestelde vragen van uw klanten over uw producten en verzendbeleid.
2. Mijn bestelling
V9: Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt uw bestelling rechtstreeks op onze website senho.fr plaatsen door de gewenste artikelen aan uw winkelmandje toe te voegen en de stappen voor het valideren van uw bestelling te volgen.
Vul uw afleveradres en telefoonnummer zorgvuldig in en controleer ze goed. Houd er rekening mee dat we deze gegevens gebruiken om contact met u op te nemen indien nodig en dat ze worden doorgegeven aan de vervoerder die uw bestelling bezorgt.
V10: Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
U kunt uw bestelling volgen via uw klantaccount of door te klikken op de trackinglink die u per sms ontvangt.
V11: Ik wil mijn bestelling wijzigen
Voor eventuele wijzigingen in uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het e-mailadres contactserviceclient@senho.fr .
V12: Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik doen?
Indien uw bestelling bij ontvangst beschadigd is, monteer dan niets, maak foto's van het probleem en neem contact op met onze klantenservice via het e-mailadres serviceclient@senho.fr .
V13: Biedt u kortingen bij grotere aantallen?
Voor grotere aantallen of speciale bestellingen kunt u contact opnemen met ons verkoopteam via serviceclient@senho.fr om de mogelijkheden en gunstige tarieven te bespreken.
3. Uw producten
V14: Moet ik de meubels zelf monteren?
De meeste van onze meubels moeten door de klant zelf worden gemonteerd. Montage-instructies vindt u op onze website.
V15: Bieden jullie een montageservice aan?
Momenteel bieden wij geen montageservice aan voor onze meubels. U dient ze zelf in elkaar te zetten.
V16: Ik heb mijn product ontvangen, maar er ontbreken enkele onderdelen.
Als uw product niet compleet is, neem dan contact met ons op via serviceclient@senho.fr zodat we snel een oplossing kunnen vinden.
V17: Hoe kan ik mijn meubels onderhouden?
Voor het verwijderen van stof adviseren wij een zachte, droge doek te gebruiken en voor een grondigere reiniging een licht vochtige doek.
V18: Hoe worden de meubels verpakt?
Onze meubels worden zorgvuldig verpakt in stevige en veilige dozen, met voldoende bescherming om de integriteit ervan tijdens het transport te garanderen.
V19: Biedt u garantie op uw meubels?
U geniet van de wettelijke conformiteitsgarantie en de garantie tegen verborgen gebreken conform de geldende wettelijke bepalingen. Raadpleeg voor meer informatie onze algemene verkoopvoorwaarden.
4. Betaling
V20: Is de betaling veilig?
Wij garanderen 100% veilige online betalingen via Shopify Payments, Paypal en Amazon Pay.
V21: Wat zijn uw betalingsvoorwaarden?
De betaling vindt plaats op het moment van bestellen. U kunt kiezen uit verschillende opties: creditcard, Paypal of Amazon Pay.
V22: Mijn online betaling is mislukt, waarom?
Als uw online betaling mislukt, controleer dan de bankgegevens die u hebt opgegeven. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met uw bank en onze klantenservice.
5. Annulering, retour en terugbetaling
V23: Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?
Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als de bestelling nog niet is verzonden, doen we ons best om aan uw verzoek te voldoen. Voor annuleringen kunt u contact met ons opnemen via serviceclient@senho.fr .
V24: Kan ik een meubelstuk retourneren als ik niet tevreden ben?
Ja, je hebt 14 dagen vanaf de datum van ontvangst de tijd om een artikel te retourneren als het niet bevalt. Artikelen moeten in originele staat en verpakking worden geretourneerd. Raadpleeg ons retourbeleid voor meer informatie.
V25: Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dat?
Raadpleeg onze algemene verkoopvoorwaarden voor meer informatie over de retourprocedure of neem contact met ons op via serviceclient@senho.fr .
V26: Kan ik mijn bestelling ruilen?
Om een omruiling aan te vragen, dient u het product in de originele verpakking te retourneren. Na ontvangst kunnen wij de omruiling verwerken.
V27: Wat is de vergoedingsmethode?
Tenzij anders overeengekomen, vindt de terugbetaling plaats via de betaalmethode die u bij aankoop heeft gebruikt.
V28: Wat is de terugbetalingstermijn?
De terugbetaling wordt verwerkt binnen maximaal 30 dagen vanaf de datum van het verzoek tot annulering van de bestelling. De terugbetaling kan worden uitgesteld totdat de producten zijn ontvangen, of totdat de klant in geval van een herroeping een bewijs van retourzending overlegt. Alleen producten in nieuwe en complete staat (accessoires, instructies, enz.) worden geaccepteerd. Producten die beschadigd zijn of waarvan de originele verpakking meer beschadigd is dan nodig is voor een eenvoudige opening, worden niet of slechts gedeeltelijk terugbetaald.
